Pages

Tuesday, April 13, 2010

pembosan


Assalamualaikum.. sonyap seketika blog ini,mungkin masing-masing sibuk dengan haluan sendiri. tak apa,biarkan sahaja.. Sejak jumlah customer yang join AWWC bertambah, aku sering dihujani dengan soalan-soalan pasal fat,muslce..nak kurus macam mana?nak kena makan apa ek??..haih...sudah!! sudah!! asal bab makanan tanya dietitian,asal nak kurus tanya dietitian..eh boleh tak korang tanya orang lain!! (hahaha..boleh ke statement macam ni??) apa korang ingat aku ni 'kurus' sangat ke??apa korang ingat aku ni betul2 ikut healthy diet ke??maaf, entry kali ini sedikit emo..hahaha..

akak A :

I have been told that when you exercise strenuously, fat changes to muscle, and since muscle cells weigh more than fat cells, you will gain weight. Is this true?

akak B :

Is it true that after you stop exercising, muscle turns to fat?

beberapa contoh soalan dari akak-akak gym..booo..booo..booo...tapi sebaik mungkin aku akan cuba jawab,even banyak perkara yang aku tak tahu..haha (akuan jujur),ok gak bila disoal macam ini,bole refresh tapi yang tak tahan bila ramai yang bertanya..errkk

Bosan?? tipu aaa kalau aku kata tak bosan...

assamualaikum

no pain,no gain


No comments: