Pages

Friday, April 2, 2010

not feeling well ~~~ 2 hari sudah

Assalamualaikum...

amboihh... rancak benar korang berblog...hehe...kalu x update, memang x update langsung tapi bila sekali dah mula, sehari lebih dari 2 entry yerr...hehe...watevah

haishh...hari ni dah 2 hari aku demam n sore throat... sakit tekak tu yang x tahan seh... ni mesti sebab angin broga yang sepoi-sepoi bahasa tu... kalau esok demam masih x baik lagi...klinik la jawabnya....KK mesti tutup kan esok? klinik 1 malaysia buka tak?

kalau dulu aku tak heran kalau demam nih... sehari dua mesti baik punya...tapi sekarang ni tak leh ambik mudah sebab ramai yang buat dont know je bila demam dan akhirnya kena diagnosed dengan something else...Nauzubillah...

Nasib la kak sarina x kisah aku x keje hari ni sebabnya semalam pun x keje, tapi semalam kak sarina yang suruh x yah datang... tapi hari ni memang aku yang x nak datang sebab yang pertama ialah kerana dah janji ngan mak aku nak beli peralatan wat muffin n pizza kat bangi... sebab yang kedua ialah kerana ingatkan hari ni nak singgah presint 14 putrajaya nak beli buku ielts kat pustaka mukmin...tapi alih-alih tutup pulak sebab kat depan kedai tu tulis 'hari jumaat kedai ditutup'...cetttt...hampa giler... tapi tetiba mak aku mengeluarkan idea bernas "jom la gi kl"... terkedu sekejap bila dengar idea mak aku tu... bukan setakat kaki rasa berat tapi kepala pun rasa berat gak sebab rasa demam mcm semakin mengganas... tapi bila memikirkan selagi x beli buku tu selagi tu la tidur x lena, aku gagahkan jugak la kaki tekan pedal minyak... haihhh.... sambil2 bawak keta tu aku cakap kat mak aku " mama, jom la pindah kl balik, x best la dok nilai, semua benda x de" pastu mak aku cakap apa entah... x dengar sangat... sian mak aku... x senonoh perangai aku neh...

oh yer sebab yang ketiga x gi keje ialah kerana gaji bulan lepas x masuk lagi so takut bajet x cukup je untuk minyak n toll...haihh... selagi pusat siswazah upm x approve aku ni part time RA mmg sangkut la gaji... x pe... after ielts nanti nak cari keje lain...

ok la...kepala semakin berat dan hujan pun macam nak turun dengan lebatnya... so, let's ZzzzzzzZZ.... tata

p/s: Takziah buat family Din Beramboi yang meninggal akibat denggi berdarah...Al-Fatihah

Assalamualaikum

3 comments:

hajat said...

arwah din berambai..gonna miss u..al-fatihah
nabilah,baik ko g klinik cepat2,pastu ambik vaksin h1n1 sekali..hee

Unknown said...

la sian nabilah...get enough rest k..
and get well soon

Hidayah said...

aku jek yg lambt komen..mesti dh bek demam kan nabilah..jaga diri jgn demam lagi yek..huhu

aku pown terfikir nk amik vaksin tp still takut..huhu