Pages

Tuesday, March 23, 2010

~sumthing new~

Asslamualaikum sahabat2 ku yang dirindui,


Minta maaf la korang sebab dah lame x meng'update'kan blog ni..bukannya apa tetapi keadaan yang xberapa nak mengizinkan sangat, ade jek halangan2 yang aku sendiri pn xtau ape.. (hehehehe...alasan yang bagus).. Korang tahu je la kat pejabat ni je la ada ternet kalu nak harapkan kat umah sewa haram langsung xdapat..usahkan internet telepon n tv pown ala2 hidup segan tapi mati xmau..huhu (ntah btol x peribahasa aku neh almaklum la dh lame tinggalkan dunia peribahasa neh)...

Tima kasih la kawan banyak share maklumat utk interbiu neh n kata2 semangat yg mmg mantap (rupa2nya kawan2 aku sume dah matang...begitu hebat menulis nukilan yang betol2 dapat menaikkan semangat)..Insyaallah sama2 la kita memajukan diri dan tinggalkan sifat2 lama yang negatif (chayok2..).. aku sangat berharap dan sentiasa berdoa yang budak batch kita ni dapat buat yang terbaik untuk interview esok n lusa..Ameen..

Semalam baru jek aku abes bagi talk untuk kursus pemakanan bersama staff2..satu hari aku jek yang bagi memang penat n sakit tekak2 aku neh..(dah menangis2 anak tekak aku..nseb ek manusia xleh dgr kl x mmang mati terkejut r..haha merapu jek aku neh)..memang penat tapi aku rasa puas sangat bila dapat berkongsi idea2 n maklumat2 terbaru dengan staff aku ni..feedback yang diorg bagi pown mmg bagus walaupun bosan jek asyik tgk aku jek yang membebel kat depan..huh... kalau mula2 nak bagi talk dulu memang aku takut n kalau boleh aku nak cepat2 brenti jadi pzm neh..tp bila dh start skali rase macam teringin sangat nak buat macam2 program untuk staff n patient..(betol kata ion kita mesti berubah n tunjuk kan perubahan yang telah kita buat baru la manusia akan respect kita)..InsyaAllah sebelom aku blah dari Bera akhir bulan April (lama2 aku mcm jatuh cinta plk ngn tempat n orang kat cni..)ni ingat nak sibuk kan diri ak ni dengan program2 untuk kanak2 KZM (maybe nak buat cooking demo eskrem..nak bagi diorg gemuk2 skit) dan jugak nak buat lawatan kat sekolah..InsyaAllah la kalau masa mengizinkan...

OK la nnti aku update lagi blog neh kasi ceria sket..hehehe...kat bawah ni aku nak kongsi sket gambar2 aku kt bera..hehehe.. (sori baru nak upload sebab baru jek dapat gambo neh almaklum la kamera xde lagi..huhu)


Ini adalah team BERA yang mantap!!! walaupun kalah kami tetap menang di ati peminat kami (ade peminat ke??kihkih)


Ini time aku bagi talk (first time mmg gelabah jugak la tp aku buat2 cool..ntah ape aku merapu kat dpan aku pown xtahu..huhu) pasal Perancangan Menu Sihat di TASKA n Pusat JAGAAN kat pengusaha2 taska n Pusat jagaan..Ini adalah anjuran JAbatan Kebajikan Masyarakat...




Good luck kawan2 n wish u all de best..chaiyok2!!!

-Hidayah-

3 comments:

Unknown said...

wah mantap ko sekarang..pemain bola jaring daerah bera!
lagi satu can baju...hee

nabilah said...

wahhh baju baru...

dayah...nnt share pasal KZM yerr... interesting topic tuh... hee

Hidayah said...

Insyaallah nnt aku share..bes la jugak..baju tuh aku bli time men netball kat kuantan..ngn baju sukan n peluh smpa lagi g shoping mentang2 la men kat padang depan kompleks teruntum..hehehe