Pages

Friday, March 19, 2010

All the best!!!

Assalamualaikum...

Apa khabar sahabat2 kesayangan ku yang dirindui? Wah rancak cik Siti kita ni menulis..baguslah baru meriah sikit...hehehe...
Okay kawan-kawan sekalian saya cuma nak ucapkan 'All the best and good luck' untuk interview JPA nanti kay.. be prepared...remember you all represent UPM so please show them that we have changed...

Kalau kamu semua diterima, tahniah in advanced aku ucapkan...hehe..buktikan pada mereka graduan UPM sangat berkualiti mungkin masa praktikal kita kurang keyakinan tapi tunjukkan pada mereka yang kita dah berubah dan juga kita dah bersedia untuk menempuh alam pekerjaan yang sangat2 mencabar ini!(wah bersemangatnya aku)

Ini juga sebenarnya nak bakar semangat sendiri heee...Aku juga bersaing dengan dietitian lain dalam company aku ni...aku bersaing dengan graduan dari UKM dan juga UIA (USM jek yang xder dalam organisasi aku ni). Tapi mungkin saingan tidak terasa sangat dalam private ni. Walau macammana pun kita perlu proaktif (kalau dulu aku xtau macam mana nak jadi proaktif...huhu). Ini bukan sahaja untuk menaikkan nama kita tapi juga untuk kepuasan diri sendiri. Bila kita ada menyumbang sesuatu kepada organisasi kita akan rasa puas dan juga sedikit bangga hahaha...(tapi malangnya saya tidak menyumbang apa2 kepada syarikat...haish...sila jangan ikut perangai saya)

Aku pun dah xada idea nak membebel apa dah ni...lagi sekali aku ucapkan All the best and good luck my friend! Saya yakin anda semua boleh! Saya doakan yang terbaik untuk kita semua. Oh ya tahniah juga diucapkan kepada Akhi hajat-En Mohd Amri..Selamat menempuh alam perkahwinan sekali lagi...(^_^)

...bestnya hajat nak polang ke muo...dah lama xbalik kampung nak drive sorang2 xberani, jom temankan aku polang ke batu pahat yang aman itu

No comments: