Pages

Thursday, March 25, 2010

Kena Tinggal!!!!

Banyak pulak ion berblog skrg ne..rase sedikit tercabar so aku pown ambil kesempatan di malam hari yang hening ni nk bercerita jugak walaupun citer2 aku neh merepek2 (ahhh lantak r janji ati aku senang..heheh).. korang layan je la yek kalau xpaham angkat tangan...hehehe

Citer ni dh berlaku aku ada miting kat pekan untuk buat modul pemakanan kanak-kanak at TASKA, ini first time aku involve..seronok la jugak sebab leh hasilkan modul sendiri (w/pun idea yg aku sumbangkan hanya sedikit..) tapi yang klako n aku xleh lupakan tie balik dari pekan, time 2 driver (en rahim) brenti kat petronas sebab dia nak anto borang pertandingan n then aku pu turun jugak tanpa pengetahuan die tapi 2 orang (sister n MA) lagi yang kat dalam kete 2 tahu aku turun.. cam biase la kalu dh jalan jauh n minum banyak air toilet la yg jadi sasaran aku..nak masuk toilet ade orang la plk..tunggu punye tunggu................ tetiba lelaki plk kuar dari toilet 2 (dalam ati: aikkk tersilap toilet ke?? bila aku kuar n tgk balik mmg ladies punya) mmg terkejut giler n terkedu(nseb bek xterkencing lam suar..hehehe)... apa la orang zaman sekarang neh dah xreti nak beza laki n pompuan ke..pas2 dh siap buang sume khazanah2 lam perut ni aku pown kluar....

2nd kejutan plk blaku: tetiba kete dah xde depan petronas....waaaa!!! aku kena tinggal rpenya.. huhuhu... beberapa minit kemudian aku nmpak la kete 2 patah blik kat petronas (fuhhh lega)...sbnarnya en rahim xperasan pown aku xde tp nseb bek sister yg bagitau..sume org t'gelak besar.. disebabkan aku cuak tadi nek kete aku trus minum air nk ilangkan kecuakkan aku..tapi ntah macam mana air yg aku minum tersembur plak kat en rahim (alamak!!! aku btol2 xsengaja bukannya nak balas dendam..sori ye en rahim) tapi nseb bek die cool jek..

4 comments:

geng beg said...

banyak kesalahan ejaan perkataan
aku bagi kau F(gagal)

Unknown said...

hambik ko dapat F terus..
Dayah sila guna bahasa melayu yg betul ye

nabilah said...

hahahah...dayah kibut r...

Hidayah said...

hahaha..xpasal2 cikgu bm aku bagi F.. sori la cg saya baru bljar bm..