Pages

Monday, February 8, 2010

Siapa GengBeg???

Assalamualaikum...
ehem..ehem...testing...testing
rasa berdebar pulak nak berblog pertama kali ni....hahahaha
sebelum itu kawan2 izinkan saya bercerita bagaimana saya bertemu geng beg...

beratur mengikut ketinggian...
pada suatu hari yang indah 2 julai 2005 (peh masih igt lagi tarikh ini) kaki melangkah ke UPM kolej 12. tengah2 sibuk isi borang kat tepi longkang ada seorang mamat tegur (ntah abg saper..mase tu xkenal lagi) pastu borak2 tapi dah xingat apa yang diboraknya.
berpisah disitu dan aku terus melangkah ke hostel P1. buka saja pintu bilik ternampak mamat tadi tengah tolong punggah barang adik dia...la rupanya adik dia ni satu bilik dengan aku..abang dayah rupanya....panjang jodoh aku dengan dayah ni...dahla satu bilik satu course pula tu...so dalam geng beg ni dayahla orang pertama yang aku kenal.
orang kedua yang aku kenal ialah nabilah. nabilah yang ketuk pintu bilik kami bertanyakan course kami dulu...seorang lagi budak course diet bersebelahan bilik.
orang yang ketiga dan keempat xingat mungkin aku kenal hajat dulu baru sakin hahahaha... sori aku dah amnesia part bertemu korang berdua....geeeeee
dalam empat2 org jelitawan ni cuma hajat jek yang xpernah jadi roommate aku...sakin is roommate yang paling lama..Siapa yang paling best jadi roommate aku????semuanya best (hahahaha jawapan selamat).paling best mestila sakinah sebab dia yang paling lama bertahan dengan perangai saya..mula2 jadi roommate sakinah takut gak maklumlah sakinahkan perempuan melayu terakhir...aku ni lak.....(isilah sendiri) ibarat langit dan bumi
tapi lama2 steady beb macam yang selalu aku cakap dengan sakin kami xserupa tapi serasi hahahahaha
kenangan dengan geng beg yang paling xdapat dilupakan bila persahabatan kami diuji...dah nama ujian mestilah sengsara hehehehehe tapi alhamdulillah persahabatan kami tetap kukuh sehingga hari ini. Insya Allah....

sakin tiada dalam foto
ikhlas dari hati: luv u all and miss u all soooo much.

yang benar: ion comel

1 comment:

Nabilah said...

May this friendship will last till Jannah