Pages

Saturday, February 6, 2010

Perasmian

gambar di atas tak ada kaitan dengan tajuk..haha



Assalamualaikum


Pertama sekali izinkan saya gelak besar dulu


hahahahhahahahahahah..muahahhahahaha..kahkahkah..stop mengarut lah giler !!!.ok.


Saya kembali berblog setelah berkurun abad..berspora dah kot..tidak menulis.


Sewaktu zaman matrikulasi saya ada blog milik saya sendiri
(ayat skeama karangan BM) ,lepas masuk U terus abaikan dan akibatnya tak ingat password dah..hahahaha


Perbualan dengan kawan-kawan matrik:

  • kawan-kawan matrik: weh hajat,update la blog ko,bersawang da weh!!

  • saya: ahhh...ada aku kisah??muahahhaha

Sejak dari peristiwa itu blog itu terus dilupakan..biarkan..biarkan!!!saya redha dengan ketentuan ini (kau jangan nak start mengarut !!.ok.)


Dan sekarang saya kembali berblog semula..heeee (cet podah!! perasan macam ada orang tertunggu-tunggu kemunculan aku saje...haha).

Kenapa saya mahu berblog semula???

  • Ini adalah permintaan hati saya & ibu saya tak ada kene mengena dalam hal (haha..tak masal je melibatkan suster pulak..)

  • Salah satu cara melepaskan tension ( oii pergi ngaji Quran lah lepaskan tension) kerana kerja semakin bertambah..dan bertambah..terus bertambah..tapi gaji bila nak bertambah boss?? (keje bio ikhlas ahh..)

  • Saya mahu mengajak 4 orang budak itu coretkan sama kisah mereka di sini.siapakah budak 4 orang tuh??? alah,budak ituuu..budak bangla tuh ahh..haha (jangan marah dengan aku)

  • Saya mahu berlatih menulis,sebab boss selalu beri assignment suruh tulis artikel (ko buli aku bertubi-tubi yek boss..nanti kau!!)

Tapi kali ini,saya membawa kelainan..achey..,saya menjemput 4 orang geng beg untuk turut sama menlontarkan tulisan mereka di sini..kira macam kita kongsi diari bersama lah (macam poyo pun ade kan aku ni..haha).Ahh..tak apa saja,at least kita boleh terus berhubung di sini..lagi pun aku kan selalu "jimat" kredit nak sms korang semua..haha


Syarat-syarat menulis:

  1. Pastikan menulis dengan menggunakan perkataan yang penuh,tiada short form--bersama martabatkan bahasa Melayu,kita kan golongan professional =)

  2. Ejaan perkataan yang tidak mengikut ejaan sepeti di dalam kamus perlu menggunakan warna biru tua ,tak pun ikut suka hati korang lah..haha

  3. Mestilah dalam bahasa yang difahmi (hayon kalu ko nak tulis dalam bahase jawa pun tak apa..tapi pastikan kite orang faham..hayon gak yang kena..haha)

  4. Di mulakan dan di akhiri dengan salam (memberi salam itu kan ibadah..heee)

  5. Bebas untuk bercerita apa sahaja selagi tidak melampui batas-batas Islam (dayah ..tolong jangan bawak unsur 18sx kat sini..hahaha)..

  6. Sekian.Harap maklum

Most Wanted Criminals..lalalala



1.Nurul Hidayah a.k.a sally 2.Nabilah a.k.a bella 3.Nurulain a.k.a hayon 4 Siti Sakinah a.k.a cikin



Assalamualaikum..

No pain,No gain



No comments: