Pages

Tuesday, February 9, 2010

-doakan aku selamat-

Terduduk aku depan laptop ni sebab nk cerita sket pasal kaki aku neh walaupun korang sudah tahu... (hehehe skema plak ayat tapi aku suka..).. Tanggal 26hb aku start training netball bersama kasut sukan yang baru jek aku beli (warna purple g2..hehe).. kasut yg aku pakai sebenarnya xsesuai sangat untuk sukan tapi disebabkan warna yang aku minat (korang paham2 jela warna favorite aku) aku tetap berdegil nak pakai.. tengah suk sedap melompat sana sini tetiba kaki aku sgt. rupa2nya kuku aku dh terangkat ckit.. tapi 2 hari lepas tu aku still main lagi (lepas gian sbb dh lama x men netball) sampai la bengkak..bila sudah bengkak aku jumpa MA tapi sia suruh cabut..,tapi aku refuse..hajat pown suruh aku cabut.. (takut wey nak cabut kuku ni memang xsanggup)..jadi aku buat la alasan xleh cabut lagi sebab 6hb aku ada perlawanan netball..jadi aku ambil keputusan balut dengan minyak gamat tapi alhamdullilah lama2 dah ok sket r.. leh r aku berlawan kat kuantan 6hb baru-baru ni (tapi sayang daerah kami kalah..huhu frust jgak r).. tapi arini sekeliling kuku aku jadi bengkak balik..pas2 aku turun bawah nak balut kaki tp MA suruh aku cabut jugak esok muktamad (suka2 ati jek dia buat keputusan untuk aku nesb bek hensem..hehehe)..jadi bermula dari esok kuku aku akan dicabut (nak amik gambo kuku aku buat kali terakhir tapi xde camera...hanset pown xcanggih g..huhu).. doakan aku yek semoga tak terasa sakit sangat..

satu lagi dah la tetiba jek arini air-cond dalam bilik aku ni rosak..panas betul..nak baiki kena isi borang dan tunggu bajet..korang paham2 je la bajet memang dh berkurangan..so alamaknya terpaksa la aku berpanas sampai sambilan aku abes.. (sedih kan..huhu)


insan yang kesakitan esok,
dayah *_^

2 comments:

Unknown said...

alala...siannya kawan aku ni
xper usha2la MA tu boleh hilang sakit
hahahaha

geng beg said...

Alhamdulillahh..akhirnya aku dah cabut.. effect dari bius injection 2 masih terasa sakit.. kalu ko nak tahu time nak cabut kuku xrase ape2 pown cuma time injection sakit sampai menjerit2.. (3 injections tu..huhu)