Pages

Thursday, February 11, 2010

selesai tapi harus memulakan yang baru

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah... setelah 3 bulan bertungkus lumus menyiapkan 2 chapters dlm buku 'health and nutrition of cancer survivos' akhirnya tiba la saat menggembirakan dan juga menyedihkan...

menggembirakn sbb aku mmg x sangka aku blh menyiapkannya setelah segala ke'tensionan akibat high expectation dari Dr dan kekurangan pengalaman dalam penyelidikan. sampai satu masa aku nk quick dan terfikir nak tipu Dr aku da dpt keje baru semata2 dah x sanggup untuk writing... hahaha... geram x dengan perangai aku?
tapi bila tiba saat payah tu aku terfikir sampai bila nak mcm ni... asalkan benda susah je nak quick, susah sikit nak bla... ibarat melepaskan batuk di tangga... keje x sudah nak suruh org lain sambung mcm kat Besta dulu... perangai mcm apa ntah aku ni... GNC jg plg best (tetiba).

Dr sangat baik hati rupanya.... dalam aku takut nak jumpa dia face to face tapi sbnrnya dia mmg seorg yg sagt x kedekut... sabar terima segala kelembapan dalam writing chapters nih... berpuluh kali chapter kena reject tapi dia x pernah marah (tegur utk kebaikan adala dan aku sgt menghargainya... terima kasih Dr...sayang Dr. (walaupun aku x pernah tunjukkan sayang aku kat Dr.))

alamak terlajak la pulak...sambung nanti la... nak sambung wat keje nih...

Assalamualaikum

1 comment:

geng beg said...
This comment has been removed by the author.