Pages

Thursday, July 22, 2010

Takziah Sahabatku..

Salam kawan2....smga sentiasa dalam limpahan kasih sayang dan rahmat Allah..

Seronok aku dengar hayon nk bercuti..tetiba aku pown teringin nk bercuti tmpat yg cantik2 n mendamaikan bersama famly..dah lama simpan angan2 cam 2 tp belom ade rezki lagi kot.. xpe dayah peluang itu akn datang satu hari nanti..percayalah!!! (saje jek nk pujuk ati).. kepada hayon selamat bercuti yek smga ketensionan n kebebanan kerja leh hilang jap...hajat aku rase ko pown patut amik cuti panjang g honeymoon ngn cikgu...tinggalkan raman sorang2...hehehe
p/s: nnt jangan lupa bawak balik ole2...ekekeke

Semalam aku dapat berita ayah kepada kawan bek aku time kat SMAASza dulu meninggal dunia semalam akibat penyakit DM, CKD...seday n terkejut aku dengar..tadi aku kol die tp xtau macam nak cakap untuk pujuk kesedihan die yang hanya aku mampu cakap takziah di atas kehilangan ayahmu..'sori kawan aku tak reti nak pujuk orang'..(ishhh tetiba rasa cam xberguna jek)..walaubagaimanapun aku doakan semoga roh ayahmu dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..Ameen..Jadi marilah kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah......


Yang menyayangi kamu semua,



3 comments:

Unknown said...

hoi jgn smpi berdendam...tp luahkan saja kemarahan kau ke si botak itu (walaupun aku xkenal botak tuh saper akakaka)..
takziah kepada kawan dayah...xper dayah menjadi pendengar itu lebeh baik dr berkata2 tp menyakitkan...

nabilah nezuri said...

Al-Fatihah...
Redha itu yg terbaik...

Anonymous said...

berdendam akn memakan hati..bek ko setel cepat2 ngn si botak tuh...sekeh jek...hehehe...