Pages

Wednesday, July 7, 2010

Sahabatku masuk TV.

Assalamualaikum...

Selamat berjaya sayangku Hajat. Esok kamu pasti boleh!

Wah sahabatku ini masuk TV. Popularlah Dietitian Pn Siti Hajar selepas ini. Hajat jangan lupa sampaikan salamku pada imam-imam muda itu nanti ye...kalau ada di antara mereka yang sedang mencari teman hidup, silalah masuk meminang saya...hahaha...Hajat kau ada nombor telefon akukan, sila simpan dengan baik (kalau boleh hafal lagi bagus). Ah, gatal pula badanku ini...

Jangan lupa dapatkan waktu siaran episod Imam Muda tu ok. Nanti beritahu kami sebab aku mahu menonton kemunculan kau di kaca TV.

Hajat, aku tumpang bangga dengan kau!

Wassalam...

8 comments:

geng beg said...

ayonnnn
kau suda hebahkan hal ini...!!
ak ingat baru nak rahsia2..hahaha

Unknown said...

aku dah agak dah ko pasti mengamuk...hahahaha

hidayah said...

kenapa aku tidak tahu..huhu.. ko buat ape kt imam muda tuh??

nabilah said...

wahhhh...tahniah2 sbb msk tv... heee... tp naper aku pon tak tau? heee

Anonymous said...

haha selesai suda sesi bersama imam muda..lego den.lawak giler dieorg ni
saksikan kemunculan ak nanti dalam imam muda setiap jumat..tp aku sendiri xda astro..hahaha

Hidayah said...

pergghhhh dh kuar tv kawan aku neh..rezki kawen kot..hahaha..'kak nk no tepon'..hehe

Unknown said...

buat apa mintak no akak ni...dia dah kawen...
nak no imam muda tuh...hahaha

Anonymous said...

haha..belom kuar tv lagik la
mana tahu kot2 dieorang boikot ak,xnak kuarkan..kan malu da ak nnt..haha
kak nk nu tepon-kata2 imam muda azhar..
ak pon bagi la..sebaik da kawin..