Pages

Thursday, August 19, 2010

Asyraf Muslim dan Ain Man..macam sesuai jek

Assalamualaikum...

Asyraf Muslim sesuai berpasangan dengan saya tau…tersenyum malu…hikhikhik.. Oit! apa barang Asyraf Muslim, aku nak Zizan Nin tapi Zizan dah kahwin, Jimmy pun dah berpunya…macam mana nih?

Aku bukan nak cerita pasal Asyraf Muslim ni sebenarnya. Aku nak cerita pasal En Facebook ni yang kadang2 mengjengkelkan. Kadang2 rasa macam nak kasi penampar jek kat En Fb ni. Nasib baik xboleh tampar. Sebenarnya masa dapat result ni aku x approve pun untuk publish kat wall aku. Tup tup bila aku buka wall ada bende alah ni. Hati tertanya2 bila pulak aku approve kuiz ni. Siap ada quote ‘Asyraf Muslim =)’ pulak tuh. Ni malas nak main kuiz ni…suka suki jek En fb ni publish kat wall tanpa persetujuan. Aku tau bende alah ni boleh remove tapi penatlah nak remove setiap kali main kuiz. Dah banyak kali dah aku remove kuiz2 yang ntah apa-apa (ntahpape pun ko main jugak ain! Alah nak merehatkan otak jek) x syiokla camni En FB nak main kuiz suka-suka pun xbest dah. Kantoi rr camni aku main kuiz…

Satu lagi yang aku kurang berkenan bila ada orang yang selalu sangat update status kat fb. Sehari kadang2 sampai 5 status…aduyai. Mungkin mereka ini kurang kasih sayang atau pun terlalu stress dan menjadikan fb sebagai tempat untuk meluahkan perasaan. Ini masih okay lagi. Ada yang bermadu kasih di Fb. Kesian En Fb…jangan xtau ada rakan2 yang aku hide status mereka sebab jelik membaca status mereka. Yang ini aku puji En Fb kerana mewujudkan aplikasi sebegini. Senang aku nak hide mereka ini. Kesiankan kawan2 aku ini. Oh, saya memang bukan sahabat yang baik. Nasib baik sahabat2 aku disini tidak berperangai sedemikian…haha

Kesimpulannya di sini, gunakanlah Fb ni sebaik mungkin. Kasihan En Fb ni dari niat dia yang murni untuk menjejak kasihkan orang seantero dunia tapi telah disalahguna.

Oh ye, Cinta Pertama telah pun mendirikan rumahtangga beberapa bulan yang lepas. Sob..sob..sob.. Dari jauh ku titipkan doa kebahagian…pinjam ayat novel…(^_^)..hikhikhik

Selamat berbuka puasa!!!Wassalam…

1 comment:

Hidayah said...

biar btol cinta pertam ko dh kawen?? ngn sape??(hehehe menyebok jek)