Pages

Friday, October 1, 2010

Selamat datang Oktober

Assalamualaikum...

Oktober sememangnya dinanti-nantikan. Hehehe...jangan buat-buat lupa ya kawan-kawan.

Dah lama tak update. Banyak sebenarnya cerita nak cerita. Kalau ikutkan hati memang nak saja update setiap hari apa yang berlaku pada hari tersebut. Tapi tak sampai hati nak cerita kat sini. Kesian kat blog ni sentiasa menjadi luahan perasaan aku. Hehe...asyik-asyik cerita pasal sakit hati, geram, tension dan segala bagai yang negatiflah. Aku nak juga cerita yang kelakar, funny boleh gelak-gelak, hilang tension tahu.

Disaat ini aku memang sangat-sangat mengidamkan kerjaya suri rumah tangga sepenuh masa. Saya serius ni! Alangkah seronoknya goyang kaki saja di rumah. Sekurang-kurangnya keluarga saya tak ada orang berpolitik, tak ada orang yang talam dua muka dan tak ada orang yang menjatuhkan orang lain demi kepentingan diri sendiri! Orang tamak selalu rugi macam anjing dengan bayang-bayang.

Alamak terlebih sudah meluahkan rasa hati. Hahaha... Tapikan kalau aku duduk rumah nanti gemokkk. Haish...Emosi tergangu! Maafkanlah saya penunggu gua. Okaylah kawan-kawan jangan lupa bulan Oktober ni ada sesuatu yang istimewa (^_^)

Wassalam...

3 comments:

Hidayah said...

future planning yg agak menarik..akaka..alah ko kan ade ilmu dietitan insyaallah x gemuk la..ekeke

Unknown said...

akaka...baguskan future planning aku.
tunggu saja dalam masa terdekat ni

Hidayah said...

wahhhh..kl dlm mase terdekat mmg dh ade calon la neh..story mory la sket