Pages

Wednesday, October 20, 2010

Bebas sudah...

Assalamualaikum...

Sedang bersuka ria di rumah...seronoknya!!! Tapi bosan gak sampai dah tak tau nak buat apa. Huhu. Semua sedia maklum aku dah berhenti kerja secara rasmi 16hb Oktober. Tak sanggup nak tunggu sehingga hujung bulan. Sangat penat!

Sedih sebenarnya bila tinggalkan staf-staf semua. Aku cuma mampu berharap mereka tabah menghadapi rintangan. Kadang-kadang rasa kejam giler tinggalkan staf aku macam tu saja. Tapi lagi lama bertahan boleh sakit mental!

Sekarang rasa seperti nak sesuatu yang aku suka sebab aku dah penat jaga dapur. Nak belajar photographing ker, buat cake ke, menjahit ke atau pun jadi tuition teacher. Macam seronok jek...

Petang ni nak pergi Alamanda nak cari cd maher zain. Mari layan maher zain

3 comments:

nabilah said...

ionnnn.... finally u made a big decision... tgu kt blk nxt yr cr keje sama2 ye...

Unknown said...

lama sungguh next year tuh! papa kedana aku hahaha

nabilah aku bagi tips awal2 kl nak cari keje jgn cari dgn company ni...xjadi dietitian pun xapa asal jgn keje dgn mereka yang tutttt

Hidayah said...

ensem la maher zain neh...nk kawen ngn die leh x..korang tlg r anto rombongan meminang..ekekeke

mesti jiwa ko tgh tenang skarg ni kan.. enjoy!!!!!